Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Στερνή μου γνώση...

Βλέπω τις τελευταίες μέρες στην ΚΑΕ τις εξελίξεις και αναρωτιέμαι, ρε μήπως, τελικά κατάλαβαν τι έπρεπε να κάνουν τα τόσα χρόνια και αποφάσισαν, να το εφαρμόσουν φέτος; Πρώτα η απόφαση να δώσουν χρόνο συμμετοχής στους νέους και ταλαντούχους παίκτες της ομάδας (αυτό μέχρι να το δω με τα μάτια μου, θα έχω τις επιφυλλάξεις μου), μετά η απόκτηση του Χατζηβρέττα και τώρα τα σενάρια που ακούγονται για απόκτηση του Ντικούδη. Ναι, θα συμφωνήσω ότι πέρασαν οι εποχές που ήταν στα ντουζένια τους και ότι έρχονται στον ΑΡΗ γιατι δεν βρίσκουν συμβόλαια σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό. Θυμάται όμως κανείς, πότε ήταν η τελευταία φορά που ο ΑΡΗΣ είχε στο ρόστερ του παίκτες αναγνωρισμένους και ποιοτικούς σαν αυτούς; Κάθε καλοκαίρι μας φέρνανε τους κοινοτικούς που δεν τους ξέραμε και είχαμε την ελπίδα ότι θα μας "βγουν". Δε λέω υπήρχαν πολλές καλές επιλογές, αλλά υπήρχαν και αρκετές λανθασμένες.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τέτοιες κινήσεις έχουν χαμηλό ρίσκο, γιατί είναι παίκτες που ξέρουμε τι μπορούν να κάνουν και το σημαντικότερο, είναι παίκτες με τεράστια εμπειρία σε μεγάλα παιχνίδια. Αν θέλετε τι γνώμη μου, το βράδυ του πέμπτου αγώνα με το Μαρούσι, αυτό έλλειξε περισσότερο από όλα στην ομάδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου