Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Αποκαλύψεις...


Διάβαζα την αποστολή του ΑΡΗ στην Ιταλία και σκεφτόμουν ποιοι παίκτες είναι πιθανό να μας απασχολήσουν φέτος με την απόδοσή τους. Όπως κάθε χρονιά, πιστεύω ότι αυτοί που θα κερδίσουν το περισσότερο χειροκρότημα του κόσμου θα είναι αυτοί που δεν τους περιμένουμε. Δηλαδή όλος ο κόσμος περιμένει να δει τον Αμπρέου και τον Γκρατσιάν. Εγώ πιστεύω όμως ότι ευχάριστες εκπλήξεις θα είναι φέτος ο Ντέιλι και ο Ναφτί. Δεν τους έχω δει αγωνιζόμενους σε ολόκληρο παιχνίδι, αλλά από αυτά που έχω διαβάσει και από αυτά που μου λέει το ένστικτό μου, τους συγκεκριμένους παίκτες τους πιστεύω.
Πέρα όμως από τους καινούριους είμαι πολύ περίεργος να δω σε τι κατάσταση θα βρεθούν και αρκετοί παλιοί ποδοσφαιριστές. Ένας παίκτης στον οποίο πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει, παρόλο που δεν έχει ασχοληθεί και πολύ ο κόσμος μαζί του, είναι ο Χαβιέ Κάμπορα. Πέρισυ σε μια περίοδο που η ομάδα έβλεπε το γκολ με το κυάλι, έδειξε ότι μπορεί να δώσει λύσεις. Το μεγάλο στοίχημα όμως, θα παιχτεί με τους Νάτσο Γκαρσία και Σέρχιο Κόκε. Στυλοβάτες του ΑΡΗ τα προϋγούμενα χρόνια, και οι δύο προέρχονται από μία πολύ κακή χρονιά. Ο κόσμος τους πιστεύει, όμως δεν είναι εύκολο να επανέλθουν πλήρως. Όπως και να 'χει, θεωρώ ότι αν βρουν τον εαυτό τους αυτοί οι δύο, ο ΑΡΗΣ θα κάνει πολύ καλύτερη χρονιά από πέρυσι. Για να δούμε. Ιδού η Ρόδος, ιδού ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου