Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

"Μπορούμε να κερδίσουμε τους πάντες"


Τάδε έφη ο Τζέρεμι Ρίτσαρντσον σήμερα στον ΑΡΗΣ FM. Όπως επίσης και να χάσουμε από τους πάντες, θα προσθέσω εγώ. Μεγάλη νίκη και μεγάλη εμφάνιση για την ομάδα χθες. Το ερώτημα όμως παραμένει για όλους μας. Τι συμβαίνει? Μια προφανής εξήγηση για τις μεταπτώσεις της ομάδας είναι η εξής. Όταν αλλάζεις σε μια σεζόν τρεις προπονητές και ένας θεός ξέρει πόσους παίκτες, τότε είναι πάρα πολύ δύσκολο για μια ομάδα να βρει ρυθμό. Όσο όμως και να μου φαίνεται λογικότατη η παραπάνω εξήγηση, δεν μπορώ να διανοηθώ πως γίνεται να παίζουν τα Τρίκαλα με τον Τσαιρέλη κάτω από το καλάθι για όλη την παράταση και εμείς να μην έχουμε περάσει ούτε μια φορά την μπάλα στον Μπετς; Και ο πιο άσχετος με το άθλημα αυτό το πράγμα θα έκανε. Οι δικοί μας γιατί δεν το κάνανε; Αυτό που μου κάνει ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι και ο Μπλατ (όπως έχω πληροφορηθεί) τσίριζε από τον πάγκο για να κάνουν οι παίκτες αυτό ακριβώς το πράγμα. Μάταια. Αντίστοιχα φαινόμενα είχαν παρατηρηθεί και επί Κατσικάρη, για τον οποίο πιστεύω ακράδαντα ότι ο λόγος που τα παράτησε και έφυγε, είναι ακριβώς αυτός. Ότι δηλαδή δεν έβγαζε άκρη με τους παίκτες! Είμαι πολύ περιέργος να δω πως θα εμφανιστεί η ομάδα κόντρα στον Πανιώνιο μετά την εκπληκτική χθεσινή εμφάνιση. Είδωμεν...

1 σχόλιο:

  1. Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα θα δείξει επιτέλους μια σταθερότητα γιατί μας έχει τρελάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή